1995-01-11 - Re: Anonymous payment scheme

Header Data

From: Black Unicorn <unicorn@access.digex.net>
To: Samuel Kaplin <skaplin@mirage.skypoint.com>
Message Hash: f18f42faf2fcdc68a3de8259b2705456bc468707ed76199f8756b6cc6d59d9bb
Message ID: <Pine.SUN.3.91.950111114155.10307B-100000@access3.digex.net>
Reply To: <Yr94lKjqRqWD075yn@mirage.skypoint.com>
UTC Datetime: 1995-01-11 16:43:59 UTC
Raw Date: Wed, 11 Jan 95 08:43:59 PST

Raw message

From: Black Unicorn <unicorn@access.digex.net>
Date: Wed, 11 Jan 95 08:43:59 PST
To: Samuel Kaplin <skaplin@mirage.skypoint.com>
Subject: Re: Anonymous payment scheme

On Sun, 8 Jan 1995, Samuel Kaplin wrote:

> Date: Sun, 08 Jan 1995 20:20:18 -0600
> From: Samuel Kaplin <skaplin@mirage.skypoint.com>
> To: Eric Hughes <eric@remailer.net>, cypherpunks@toad.com
> Subject: Re: Anonymous payment scheme

073BB885A786F666 nemo repente fuit turpissimus - potestas scientiae in usu est
6E6D4506F6EDBC17 quaere verum ad infinitum, loquitur sub rosa    -    wichtig!

Thread