1994-04-15 - Re: Legalisering Drugs

Header Data

From: kafka@desert.hacktic.nl (-=[ Patrick Oonk ]=-)
To: cypherpunks@toad.com
Message Hash: 704131880edba7f4a8f7e4ae4a7c95599ce09dd2859f78dc34816cefe83f3d40
Message ID: <199404152319.AA02942@xs4all.hacktic.nl>
Reply To: N/A
UTC Datetime: 1994-04-15 23:19:40 UTC
Raw Date: Fri, 15 Apr 94 16:19:40 PDT

Raw message

From: kafka@desert.hacktic.nl (-=[ Patrick Oonk ]=-)
Date: Fri, 15 Apr 94 16:19:40 PDT
To: cypherpunks@toad.com
Subject: Re: Legalisering Drugs

In article <2oken2INNt59@dds.hacktic.nl>, you write the following:

AN> Ha PAt,
AN>
AN> In a previous article, kafka@desert.hacktic.nl (=== Patrick Oonk ===) says:

AN> Ik rook ook wel eens een blowtje, maar op perron 0 waag ik me
AN> maar niet. De bagatellisatie van Perron 0 wijst erop dat je er
AN> waarschijnlijk niets van weet. Ik woon in een oude wijk in Rotterdam, en
AN> kom dagelijks op het CS, omdat het Openbaar Vervoer me daar langs brengt.

R'dam CS is inderdaad geen gezellige plek. Ik ben er weleens
door de politie op aangesproken omdat ik er een blowtje rolde,
terwijl de junks om me heen krioelden.

AN> En dat al enige jaren. Ik heb autoriteit, omdat ik al deze zaken van
AN> dichtbij zie. Jij bagatelliseert waarschijnlijk omdat dat goed in je
AN> wereldbeeld past. Maar wat voor reden heb je er nou eigenlijk voor om
AN> mijn verhaal niet te geloven, of Perron 0 te bagatelliseren ? Doe eens
AN> hetzelfde als ik. Kom ook eens in het Oude Noorden wonen. Ga ook eens
AN> dagelijks over het CS. Doe dat eens een jaar of 4. Dan gaan we weer
AN> praten, dan heb jij ook autoriteit.

Rinus, heb je wel eens van s-a-r-c-a-s-m-e gehoord ?

AN> Wat hebben duizenden (hoe kom je aan dit getal) illegale
AN>
AN> Je lijkt Theo Dudeck wel. speel je naieviteit ofzo ?

Theo en ik kennen elkaar al jaren. Maar je beantwoord mijn
vragen niet.

AN> Runners ? Voor soft-drugs ?
AN>
AN> idem dito

AN> idem dito

AN> Hier zeg je eindelijk iets wat ik me aantrek. Ik realiseer me dat de
AN> manier waarop ik er mee bezig ben, best wel ver gaat, en zelfs een stukje
AN> van mijn eigen welzijn er door inlever. Maar ja, er zijn altijd mensen,
AN> die (een deel van hun) leven beschikbaar willen stellen voor een ideaal.
AN> Een soort wereldverbeteraars dus.

Als jij de wereld moet verbeteren, dan laat ik hem liever zoals hij is.

AN> De doodstraf voor drugshandel, natuurlijk !

Ja! De doodstraf! Die endlosung !

Rinus Visser! De DDS zijn eigen net.loon...

    Patrick

---
"In a Time/CNN poll of 1,000 Americans conducted last week by Yankelovich
Partners, two-thirds said it was more important to protect the privacy of
phone calls than to preserve the ability of police to conduct wiretaps.
When informed about the Clipper Chip, 80% said they opposed it."
- Philip Elmer-Dewitt, "Who Should Keep the Keys", TIME, Mar. 4 1994

== To get PGP, FTP /pub/unix/security/crypt/pgp23A.zip from ftp.funet.fi ==

Thread