1995-01-11 - Re: Data Haven problems

Header Data

From: Black Unicorn <unicorn@access.digex.net>
To: Alan Bostick <abostick@netcom.com>
Message Hash: 51140437264852f14ebfe39038619c7f4f6d79a867b29e3d0ec0524ad675fc7d
Message ID: <Pine.SUN.3.91.950111121303.11283F-100000@access3.digex.net>
Reply To: <ZwQ4lyczBSQA075yn@netcom.com>
UTC Datetime: 1995-01-11 17:17:08 UTC
Raw Date: Wed, 11 Jan 95 09:17:08 PST

Raw message

From: Black Unicorn <unicorn@access.digex.net>
Date: Wed, 11 Jan 95 09:17:08 PST
To: Alan Bostick <abostick@netcom.com>
Subject: Re: Data Haven problems

On Mon, 9 Jan 1995, Alan Bostick wrote:

> Date: Mon, 09 Jan 1995 13:46:11 -0800
> From: Alan Bostick <abostick@netcom.com>
> To: wcs@anchor.ho.att.com, dfloyd@io.com
> Cc: cypherpunks@toad.com
> Subject: Re: Data Haven problems

073BB885A786F666 nemo repente fuit turpissimus - potestas scientiae in usu est
6E6D4506F6EDBC17 quaere verum ad infinitum, loquitur sub rosa    -    wichtig!

Thread